Rainbow stars




A részletek a blogomban :)
1 megjegyzés:

Szia Maya!
Nemrégiben elkértem tőled ennek a gyöönyörűségnek a mintáját, amit meg is kaptam, és nagyon köszönöm! Sajnos iszont azóta sem találtam sehol sem 3 mm-es strassz követ. Tudnál esetleg tippet adni, hogy hol lehet olyat beszerezni?
Előre is köszönöm!
Szép napot!
Kati


Felhasználási feltételek

A blogomban található minden szöveg, kép és minta a Creative Commons licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható:
- nevezd meg
- ne add el
- ne változtasd

Creative Commons Licenc

Magamról

Saját fotó
Köszönöm, hogy meglátogattál! Néhány éve kezdtem újra foglalkozni a festéssel, rajzolással. 2008 szeptemberében magával ragadott a gyöngyök csodálatos világa, így kicsit félretettem az ecsetet. Ma már több blogot vezetek arról, ami kikapcsol, szórakoztat, feltölt és erőt ad a szürke hétköznapokon.

Rendszeres olvasók